4 Mart 2014 Salı

Beni Böyle Sev Bölüm 49 indir

Beni Böyle Sev Bölüm 49 indir


Dostlarının sıcak karşılaması Ayşem ve Ömer’i Beni Böyle Sev son bölümde duygulandırdı. Fakat onların aklı hala yoğun bakımda hayata tutunmaya çalışan yeni doğmuş bebeklerindeydi. Furkan’ın ortadan kaybolmaya başlaması Beni Böyle Sev 49. bölümde Seda’nın dikkatini çekmeye başladı. Köftecide karşılaşılan sürpriz misafir Zara üzüntülü aileye Beni Böyle Sev son bölümde az da olsa neşe getirmeyi başardı. Ömer ve Ayşem bu sıkıntılı anlarında tek tesellileri birbirlerine duydukları aşk oldu. Beni Böyle Sev 49. bölümde Ayşem bebeğinden ayrı zaman geçirmek istemedi. Ancak Beni Böyle Sev son bölümde bebek için güçlü ve dinç olması gerektiğini de bildi. Aslında tüm aile için zor bir dönem oldu. Bir gece Ömer uyuyamadı ve Beni Böyle Sev 49. bölümde bebeği görmeye gitti. Hastaneye gittiğinde ise uyuyamayanın yalnızca kendisi olmadığının farkına vardı…Her gün Ayşem ve Ömer erkenden hastaneye koştu. Beni Böyle Sev son bölümde aile üyeleri de hastaneye geldi. Ayşem Beni Böyle Sev 49. bölümde Nail’le Eda’dan ayrılması hakkında konuşmaya başlar başlamaz doktorların bebeğe doğru koştuğunu gördü ve Beni Böyle Sev son bölümde kötü bir şey olduğunu anladı.



http://www.birfilmindir.org/beni-boyle-sev-bolum-49-indir.html
Beni Böyle Sev Bölüm 49 indir indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder