10 Mart 2014 Pazartesi

Ben 10 Kaykay Macerası

Kaykay süürücüsü Ben 10 karakterimiz ile sizler yep yeni bir maceraya katılacak ve onunla oldukça keyifli zaman geçirebileceksiniz. Ben 10 karakterimizin kullanmış olduğu kaykayı ile sizler çeşitli bölümler içerisinde Ben 10 kahramanımızın üstün yeteneklerini kullanarak bölümler içerisindeki tuzaklar ve engelleri aşarak bölümleri başarı ile tamamlayabileceksiniz. Ben 10 kahramanımızın başlamış olduğu kaykay macerasında düşmanlarının yerleştirmiş olduğu tuzak ve engelleri aşarak macerasına devam ederek düşmanlarını etkisiz hale getirmek için onları bulmaya çalışmaktadır. Sizlerde katılacak ve Ben 10 karakterimizin kullanmış olduğu kaykayın kontrolünü sağlayarak zorlu bölümlerde sizler Ben 10 ile macera yaşayabileceksiniz. Ben 10 Kaykay Macerası oyununda başarılar dileriz.



http://plusoyun.org/ben-10-kaykay-macerasi.html
Ben 10 Kaykay Macerası oyna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder